Evaluatie van curriculum innovatie

Auteurs

  • P. Appelhof

Samenvatting

Dit artikel handelt over de aanleiding, betekenis,aard, opzet, uitvoering en de wijze van beschrijvingvan het D.A.L.onderzoek (S.V.O. 0204). In hetbijzonder wordt de toepassing van het evaluatiemodel voor curriculum innovatie van R. Stake bij debeschrijving van het onderzoek uiteengezet.Het D.A.L.onderzoek werd uitgevoerd inUtrecht, Den Haag en Rotterdam. Het onderzoek istoegespitst op de ejfekten van een begeleidingsprogramma voor de Differentiatie van het Aanvankelijk^esonderwijs van het S.A.C. te Utrecht (D.A.L.projekt) op het handelen van leerkrachten en op delees en samenwerkingsprestaties van leerlingen. Het D.A.L.onderzoek werd uitgevoerd in Utrecht, Den Haag en Rotterdam. Het onderzoek is toegespitst op de ejfekten van een begeleidingsprogramma voor de Differentiatie van het Aanvankelijk^esonderwijs van het S.A.C. te Utrecht (D.A.L.projekt) op het handelen van leerkrachten en op delees en samenwerkingsprestaties van leerlingen.

Downloads

Gepubliceerd

2023-08-16

Nummer

Sectie

Artikel