ASPEKTE VAN DIE ONTMOETING TUSSEN DIE INHEEMSE BANTOE STELSEL EN DIE WESTERSE STELSEL VAN OPVOEDING EN ONDERWYS

Auteurs

  • P.A. DUMINY

Samenvatting

Ten einde 'n behoorlike indruk te kry van die probleme waardeur opvoedkundiges, dosente en onderwysers gekonfrcwiteer word wat teenswoordig gemoeid is met die onderwys van die Bantoe in SuidAfrika,is dit belangrik om ook kennis te dra van die heersende pedagogieseStrominge in WesEuropa ten tyde van die invoering en vestiging van 'nWesterse skoolsisteem vir die Bantoe. Dit is 'n aanvaarde feit dat diedenke oor opvoeding en onderwys in enige besondere tydperk steeds 'nneerslag is van die heersende filosofiese, psigologiese, volkekundige enander insigte. Prins skryf in die verband: „Zo zal het geen verwonderingwekken dat in een zekere periode een bepaalde golfbeweging op filosofisch en psychologisch terrein tevens beslag legt op het denken en hethandelen van de mens in het algemeen en op het denken en het handelen van de opvoeder c.q. de didacticus in het bijzonder." ^

Downloads

Gepubliceerd

2023-09-12

Nummer

Sectie

Artikel

Citeerhulp

ASPEKTE VAN DIE ONTMOETING TUSSEN DIE INHEEMSE BANTOE STELSEL EN DIE WESTERSE STELSEL VAN OPVOEDING EN ONDERWYS. (2023). Pedagogische Studiën, 43(4). https://testplatform.openjournals.nl/pedagogischestudien/article/view/17534